Fit

Zo weet je welke Fitgirlcode guide het beste bij jou past!

Het aanbod van de Fitgirlcode Guides breidt zich steeds meer uit en het zou zomaar kunnen dat je door alle bomen het bos even niet meer zit. Om je te helpen in je keuze welke guide je nu het beste kunt scoren, leggen we de verschillen tussen alle guides even uit!

Allereerst even de overeenkomsten! Al onze guides bevatten de meest heerlijke, gezonde recepten en voedingsschema’s. Deze zijn in samenwerking met experts opgesteld. Om het je makkelijk te maken, hebben we alles al voor je gedaan. Van calorieën en macro’s uitrekenen tot wekelijkse boodschappenlijstjes maken: in onze guides vind je het allemaal. We maken geen gebruik van moeilijke ingrediënten of lastige bereidingsmethodes. Al onze guides zijn zo gemaakt dat zelfs de grootste keukenkluns ze zou kunnen volgen!

Je moet honger lijden… ehm say what now?!

We weten ook dat er een trend is de laatste tijd waarbij sommige guides VER beneden het aanbevolen aantal kcal per dag zit. Laat ook echt duidelijk zijn dat we hier ab so luut niet achter staan. Als je sport, moet je je lichaam goed en genoeg blijven voeden. Dat je ook nog eens afvalt van onze guides is alleen maar een extraatje! We hebben een besloten Facebook groep met bijna 1500 vrouwen die de guide volgen of hebben gevolgd. Word zeker even lid, en vraag ook naar hun resultaten en ervaringen!

Fitgirlcode Guide

De Fitgirlcode Guide is een uitgebreide guide met boodschappenlijsten en voedingsschema’s voor 4 weken die je na de 4e week weer herhaalt, een sportschema van 8 weken waarbij je 3 keer in de week full body workouts doet en mindfulness (audio)oefeningen. In de gids gaan we uit van ongeveer 1900 kcal per dag.  Niet omdat we vinden dat je moet afvallen, maar omdat we vinden dat áls je dit wilt doen, je het zo gezond mogelijk moet doen. De Fitgirlcode Guide is beschikbaar in ebook en in print.

Weten wat voor gerechten jou staan te wachten? Probeer dan nu alvast deze gerookte zalmsalade met geitenkaas! >

SHOP DE FITGIRLCODE GUIDE

Vegetarische Guide

De Vegetarische Guide is eigenlijk precies hetzelfde als de Fitgirlcode Guide, maar dan met één belangrijk verschil. We nemen aan dat je wel kunt raden wat dat is. 😉 In plaats van gerechten met bijvoorbeeld kip of zalm, is de Vega Guide geheel vegetarisch. Verder vind je in deze guide ook de workouts, recepten, en ga zo maar door. Deze versie is ook beschikbaar in ebook en print.

Wil jij alvast een voorproefje? Bekijk een dag uit de Vegetarische Guide >

SHOP DE VEGETARISCHE FITGIRLCODE GUIDE

Happy Healthy Guide

Wil je zo gezond mogelijk afvallen en leren hoe je daarna op gewicht moet blijven? Dan is de Happy Healthy Guide iets voor jou. Deze gids bestaat uit twee delen van elk 6 weken. In deel 1 eet je volgens een licht calorietekort, denk hierbij aan ongeveer 1700-1800 kcal per dag. Deel 2 draait volledig om het behouden van je nieuwe, gezonde gewicht. Dan zit je op ongeveer 1900 kcal per dag. Deze gids bestaat alleen uit recepten en boodschappenlijstjes (dus geen workouts!) en is alleen beschikbaar als ebook.

Wil jij alvast een voorproefje? Bekijk een dag uit de Happy Healthy Guide >

SHOP DE HAPPY HEALTHY GUIDE

Fitgirlcode Body Guide

De Fitgirlcode Body Guide is een workout e-guide van zes weken waarbij je om de week, steeds drie en vier keer per week traint. Alle workouts zijn full body workouts, en zijn er dus op gericht om je volledige lichaam te trainen. Het lichaam is opgedeeld in negen verschillende spiergroepen: rug, schouders, borst, biceps, triceps, buik, billen, benen en kuiten. In de guide staat bij elke workout aangegeven welke spieren je aanpakt. Op de dagen dat je niet sport, ga je stretchen om blessures te voorkomen en je lichaam goed de kans te geven te herstellen. Er is een volledige sectie met 27 verschillende stretchoefeningen. Er zijn in totaal 45 verschillende oefeningen zodat je genoeg kunt variëren met elke workout. Alle oefeningen en stretches worden duidelijk uitgelegd met instructiefoto’s en -videos. Met deze guide gaan wij je uitdagen, helpen je doelen te behalen maar ook om ze vol te houden. Het zal jou elke week een stapje verder brengen in je kracht, (spier)snelheid, vetverbranding, spieropbouw, souplesse en uithoudingsvermogen.

Alvast zo’n workout proberen? We hebben er eentje gratis voor jullie klaarstaan >

SHOP DE BODY GUIDE

Sweet ’n Salty Guide

De Sweet ’n Salty Guide is een beetje een vreemde eend in de bijt. Deze guide heeft geen voedingsschema’s of workouts. Eigenlijk is het gewoon een receptenboekje bomvol gezonde snacks (en een paar guilty pleasures!). Denk bij zoete snacks aan een heerlijke cake of chocolade fudge en bij hartig aan filodeegdriehoekjes en bruschetta’s. Ideaal voor feestjes, maar ook om heerlijke tussendoortjes voor jezelf te mealpreppen!

SHOP DE SWEET 'N SALTY GUIDE

Op de website hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet bij elke guide zodat je het uitgebreider kunt lezen. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt. En mocht je toch andere vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons een mailtje te sturen op [email protected]. We helpen je graag! 

Wil jij meer motivatie & inspiratie?

We've got your back! Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang je dagelijkse dosis inspiratie en motivatie in je inbox. Daarnaast krijg je ook nog eens toegang tot de gratis Fit Girl downloads en ben je de eerste die van onze beste winacties en kortingen af weet!

Plaats een reactie