Fit

Zo houd jij een voedingsschema vol

Hey Fit Girl! Ben jij al bekend met onze guides? Je leert de handvatten hoe jij met een healthy lifestyle kunt beginnen (en op een gezonde manier kunt afvallen) dankzij onder andere een trainings- en een voedingsschema. Het is misschien even wennen om een voedingsschema te volgen, maar zeker niet onmogelijk! Om je op weg te helpen delen we onze tips hoe jij een voedingsschema makkelijk kunt volhouden. 

1. Bereid je goed voor

Als je hebt besloten om op maandag te beginnen, is het een goed idee om het weekend daarvoor je boodschappen voor de hele week alvast in huis te halen. Zorg er daarnaast voor dat jij je gezonde snacks en een aantal maaltijden voorbereidt voor de drukke dagen. Zo is het ineens al een stuk moeilijker om af te wijken van je schema. Mealpreppen is helemaal niet moeilijk! Hier lees je onze beste tips & tricks!

2. Wees niet te streng

We willen allemaal in een korte tijd zoveel mogelijk afvallen. Maar als je echt wilt dat de kilo’s er af blijven kun je beter kiezen voor een dieet wat goed vol te houden is in plaats van een crashdieet waarbij je maar 1200 kilocalorieën per dag mag eten. Je valt dan misschien iets minder snel af, maar je houdt het hierdoor wel een stuk makkelijker vol. Neem ook gerust af en toe een stukje chocola of een glaasje wijn, met een goede balans houd je het leuk voor jezelf. Je zult zien dat jij uiteindelijk zo gewend raakt aan je nieuwe levensstijl dat je nooit meer wat anders wilt.

3. Laat een voedingsschema maken

Het zelf maken van een voedingsschema kan best wel ingewikkeld zijn, je moet veel nadenken en rekenen. Want welke verhouding aan macro’s moet je hebben en hoeveel kilocalorieën wil je nu precies op een dag eten. Om het jezelf wat makkelijker te maken kun je er misschien beter voor kiezen om een voedingsschema aan te schaffen dat goed bij je past.

Ken je onze guides al? Deze bevatten voedingsschema’s, boodschappenlijstjes en recepten voor 8 tot 12 weken en motiveren je om die weken vol te houden. Daarnaast bevatten de guides ook nog eens killer workouts die jou nog dichter bij je bikinibody brengen.

4. Samen sta je sterker

Heb je een vriendin die ook al tijden zeurt dat ze nu echt eens fit op het strand wil liggen? Dan heb jij zojuist jouw BFFF (Best Fit Friend Forever) gevonden. Met z’n tweeën mealpreppen is een stuk leuker dan in je eentje toch? En als een van jullie het even zwaar heeft, kun je gemakkelijk terugvallen op de ander. Er is altijd wel een van jullie die motivatie heeft om door te gaan. Samen bereiken jullie je ultieme doel!

Wordt oktober jouw maand om te starten met een gezonde levensstijl? Zorg dan dat je een van onze guides koopt, de gratis waterfles ontvangt en kans maakt op 1 van de 2 Polar A370 Activity Trackers! Ga snel naar de shop, kies jouw guide, gebruik de code ‘BOTTLE’ en voer POLAR in bij de opmerkingen. Dan wordt oktober de maand waarin jij gaat knallen! De actie loop t/m 30 september middernacht. 

 

IK DOE MEE!

Bron (header): Weheartit

Vind jij tips & tricks voor je fitte lifestyle ook zo handig?

We hebben er nog veel meer voor je! Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang dagelijks de beste tips in je inbox om de beste versie van jezelf te worden. We got your back!

Plaats een reactie