Fitgirlcode Guide

Nu de temperaturen hoog oplopen en we een chille vakantie in het vooruitzicht gepland hebben staan, gaan we lekker allemaal in bikini over het strand te paraderen. Want eerlijk, je trekt een bikini aan en je bent gewoon meteen bikini proof! Maar wil jij nog net even een tikkeltje sterker, gezonder en fitter worden? In 8 weken ga jij aan de slag met lekkere recepten, pittige workouts en heerlijke mindfulness (audio) oefeningen. Oftewel de Fitgirlcode Guide. Hierin vind je tools om de beste keuzes voor body en mind te maken om zo de meest happy & healthy versie van jezelf worden! 

Wat kun je verwachten?

  • 8 weken workout schema (zonder fitness benodigdheden)
  • 8 weken eetschema’s met bijbehorende boodschappenlijstjes
  • 8 weken mindfulness programma
  • gratis mindfulness audio-oefeningen
  • Happiness Journal om je vooruitgang bij te houden
  • 76 gemakkelijke & lekkere recepten

En dit is nog niet alles, want als je de guide binnenhengelt heb je exclusief toegang tot de Facebookpagina waarin meer dan 2000 vrouwen elkaar motiveren, inspireren en ervaringen uitwisselen! Heb je écht geen zin in een 5K rondje of een killer-sessie in de gym? Dan staan al die andere Fit Girls klaar om jou van je luie reet te helpen!

De Guide is verdeeld in drie onderdelen: voeding, fitness en mindfulness. Het voedingsgedeelte bestaat uit heerlijke recepten, tussendoortjes en een boodschappenlijstje zodat je precies weet wat je allemaal in huis moet halen om over acht weken bikiniproof op het strand te pronken. In het work out gedeelte vind je verschillende efficiënte oefeningen die je in twintig minuten kunt uitvoeren. Twintig minuten maar! Dit is wel even wat anders dan de anderhalf uur die je in totaal kwijt bent voor een bezoekje aan de gym… Daarbij zijn de oefeningen geschikt voor ieder niveau, dus prima vol te houden!

We rennen de hele dag van afspraak naar afspraak, waardoor we mentaal héél erg druk zijn en alleen nog maar vooruit denken. Boodschappen, mails die hoognodig beantwoord moeten worden en meer van dat. En juist daarvoor is het mindfulness gedeelte in leven geroepen, want naast een gebalanceerd voedings- en trainingsschema is het ook belangrijk om rust te vinden en lekker tot jezelf te komen.

Ben je na acht weken klaar met de Guide? Geen probleem. Je kunt de Fitgirlcode Guide helemaal opnieuw volgen, of je kiest voor een van onze andere guides. Anna volgde de guide ook, maar hield er bijvoorbeeld haar eigen schema op na met twee keer per week krachttraining, drie kwartier zwemmen en 10K hardlopen. It’s all up to you!

We hebben een speciale Fitgirlcode guides pagina gemaakt waar je alles vindt om jouw Fit Journey vandaag nog te starten! Voedingsschema’s, full body workouts, berekende macro’s en nog veel meer! Neem nu een kijkje!

ZOEK JIJ EEN FOOD & WORKOUT SCHEMA?

Recommended Posts

2 Comments

  1. Ik zou dit echt super graag willen, ik fitness al maar nog zo een paar heerlijke recepten en leuke tips helpen me altijd!

  2. Kun je met een koemelk allergie ook je boek volgen?


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.