armen workout

Hoe train je je armen dunner, of nee dikker? Nee doe maar gespierder. Nee ik wil geen gespierde armen maar wel sterk zijn! Als ik mijn armen zelf moet trainen heb ik er meestal na één oefening al geen zin meer in en sta ik eigenlijk alweer ready steady om mijn bil te trainen. Ik lijk wel lichtelijk obsessief met het trainen van mijn billen en benen. Ondertussen schreeuw ik moord en brand als ik twee boodschappentassen moet tillen, want vier pakken chips zijn al te zwaar.


728x90 shop GIF banner

Ik train mijn armen meestal alleen met mijn eigen lichaamsgewicht. Zoals we dat eigenlijk altijd doen met al mijn Model Workout oefeningen. Zo train ik ook al mijn meiden in de sportschool. Want of ze nou hun dunne of dikke armen willen trainen als ik vraag wat voor armen ze willen hebben zeggen ze bijna allemaal: toned. De armoefeningen die ik vandaag met je deel kun je gewoon thuis uitvoeren. Correctie die moet ik zelf ook maar eens gaan uitvoeren. Ik moet zelf wat aan mijn slappe armpjes doen. Hopelijk doe je mee!

In onderstaand filmpje laten Nikki en Martine zien hoe je het moet doen. Zodat je het na kan doen.

Bovenstaande oefeningen voer je dus 20 keer uit, zoals de tikker in beeld zo handig voor je aangeeft. Denk je soms dat je sterker bent dan ik, wat waarschijnlijk ook het geval is, herhaal het dan nog een (of twee) keer. Denk je dat je sterk bent, maar heb je na de eerste ronde net zoals ik zin in chips? Eet dan gerust chips.

Ben je nu benieuwd naar meer oefeningen van Model Workout? Denk jij dat je al onze workouts aankan? Je kan een maand lang een pro account uitproberen en dat kost je maar een euro. Kijk snel op www.mymodelworkout.com voor de hele TwenTies workout serie en nog veel meer workout video’s en recepten.

xoxo

Paultje

Recommended Posts

1 Comment


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *