uithoudingsvermogen

De trein vertrekt binnen luttele seconden want er wordt al op het fluitje geblazen. Ga ik wel of niet rennen? Ik ben bepakt en bezakt met kerstinkopen en ik weeg alle opties af. Laat ik mezelf gaan en ren ik als een labrador met tien stokken in z’n mond richting mijn intercity, waar ik mezelf vervolgens al hijgend en puffend met een rood hoofd op een stoel laat ploffen. Of doe ik alsof mijn neus bloed, negeer ik de fluit en haal ik een zalig broodje ongezond en een sloot koffie?

Afijn, de koffie was heerlijk maar ik vroeg me af of ik de volgende keer wel een poging tot rennen zou doen. Alleen als mijn conditie het er ook mee eens is. Dus wat ga ik doen? Juist! De volgende uithoudingsvermogen oefeningen in deze Model Workout video!

Ik ga samen met Nikki Steigenga en Martine Duivenbode aan de jumping Jacks, squats en de mountain climbers. En dat allemaal gewoon thuis voor mijn eigen buis. Genoeg herhalingen om mijn uithoudingsvermogen een flinke slinger te geven, lijkt mij. 

Uiteraard kan je nog een rondje doen als jouw conditie tiptop in orde is. Weet je wat, doe anders gewoon drie rondjes in totaal. Laten we allemaal genoeg rondjes doen om sprintjes richting de trein te kunnen trekken zonder hijgend de deur achter ons te horen sluiten!

Ben je benieuwd naar meer oefeningen van Model Workout? Denk jij dat je al onze workouts aankan? Neem dan een kijkje op www.mymodelworkout.com voor de TwenTies workout serie (Het gaat om 20 herhalingen) en nog veel meer workout video’s en recepten.

xoxo

Paultje Column

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.