Attentie, attentie dames. Wil jij afscheid nemen van je welvaartsrolletjes, zonder moeite je jeans van vorige zomer inglippen, de zak-chips-per-dag levensstijl verruilen voor een lekker-in-je-vel variant? Kortom, een fitte chick worden? It’s your time to shine! Het is namelijk tijd voor ronde twee… 1 maart start een nieuwe lichting kanjers met de Fitgirlcode Guide! Durf jij het ook aan?

Ik weet er zelf alles van. De bank hang mentaliteit, bij voorkeur met een caloriebom in m’n hand. Het is ó zo easy om je lichaam en gezondheid te verwaarlozen door te weinig te bewegen en slecht te eten. Chocomelletje hier, kapsalonnetje daar, en voor je het weet sta je zwaar geïrriteerd je vetrol te masseren voor de spiegel. Nu is een beetje vet helemaal prima, een afgetraind lichaam is nu eenmaal niet voor iedereen een realistisch doel. Maar een gezondere levensstijl daarentegen, daar zeg je toch geen nee tegen? En laten wij nu net dé tool hebben om jou een handje te helpen! De Fitgirlcode Guide.

before-after-anna-2

Wat kan je verwachten van de Fitgirlcode Guide

Wat houdt de guide precies in? We hebben het even voor je op een rijtje gezet:

  • 8 weken workout schema (zonder fitness benodigdheden)
  • 8 weken eetschema’s met bijbehorende boodschappenlijstjes
  • 8 weken mindfulness programma’s
  • Gratis mindfulness audio-oefeningen
  • Happiness Journal om je vooruitgang bij te houden
  • 76 makkelijke & lekkere recepten

De allemans guide

Krijg je het meteen Spaans benauwd van het idee om 8 weken lang te moeten trainen volgens vaste schema’s? Don’t worry, niet alleen zijn de oefeningen geschikt voor Fitgirls van ieder niveau, de schema’s zijn ook super gevarieerd, zowel qua eten als workouts! Tabee ingewikkelde shake-only diëten! ! Wij gaan voor drie maaltijden en drie snacks per dag, en dan ook nog van het lekkere segment (kleffe afvalrepen zijn no more), zoals deze knaller van een avondmaal. En als kers op de taart doen we er ook nog een schepje mindfulness bovenop. Want een beetje rust en ruimte in je kop draagt ook enorm bij aan een betere versie van jezelf. Om twijfelende Fitgirls een klein kijkje te geven in de guide (en jullie keihard over te halen, of course), kun je hier een voorbeeld bekijken van een van de voedingsschemas vol fit proof lekkers. Hungry yet?

Voedingsschema

  • Ontbijt: Yoghurt met bananenbrood kcal: 527 | koolhydraten: 53 | vetten: 25 | eiwitten: 21
  • Snack: 20 gr pure chocolade en 80 gr druiven
 kcal: 156 | koolhydraten: 17 | vetten: 8 | eiwitten: 2
  • Lunch: Romige rijstsalade met kipfilet
 kcal: 276 | koolhydraten: 31 | vetten: 6 | eiwitten: 31
  • Snack: Dadel-kaneel smoothie kcal: 268 | koolhydraten: 25 | vetten: 4 | eiwitten: 29
  • Diner: Romige mangocurry kcal: 392 | koolhydraten: 50 | vetten: 8 | eiwitten: 37
  • Snack: Kwark met aardbeien kcal: 186 | koolhydraten: 21 | vetten 1 | eiwitten: 28Totaal kcal: 1805 | koolhydraten: 197 | vetten: 53 | eiwitten: 149
Fitgirlcode Guide
Foto door Susan van Esch

 

Mocht je nu nog steeds niet overtuigd zijn, onze Fitgirl Anna heeft de guide zelf gevolgd en deelt haar ervaringen maar al te graag met jullie! En ook niet onbelangrijk, tot 1 maart kun je de guide bemachtigen voor 19,95! Voor de late harry’s onder ons wordt ‘ie ietsje prijziger, namelijk 24,95! Wees er als de kippen bij dus…

Kalk 1 maart in je agenda, en begin samen met onze fellow Fitgirls aan de Fitgirlcode Guide!

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.