Lunch

Lunch wraps met walnoot & kip

Ik ben dól op wraps. Ik eet ze regelmatig als ontbijt, lunch en avondeten. Je kunt er eindeloos mee variëren en dat is waarom ik van ze hou! Tussen de middag maak ik graag een salade klaar die ik vervolgens in een wrap rol. Een van mijn favorieten is deze salade met walnoot, gerookte kip en appel. JAM!

lunch wraps

Ingrediënten

  • 2 Volkorenwraps
  • 100 gr gerookte kip
  • Een handje rucola
  • 1 Granny smith appel
  • 2 El yogonaise
  • 2 El crème fraîche
  • Handje walnoten

Bereidingswijze

  1. Snijd de gerookte kipfilet in reepjes en doe hetzelfde met de appel.
  2. Vermaal de walnoten in de keukenmachine of doe het, wanneer je deze niet hebt, met je handen.
  3. Doe de yogonaise, crème fraîche, gerookte kip, stukjes appel en walnoten in een kom. Voila, daar is je vulling!
  4. Schep de salade op een wrap en doe er wat rucola overheen.

En daar zijn je heerlijke lunch wraps! Je zou er ook wat selderij of rozijntjes aan toe kunnen voegen, dan heeft het wat meer weg van een waldorf salade. Ben je op zoek naar nog meer food inspiratie? We hebben namelijk heerlijke en gezonde recepten gemaakt voor onze food guides. En het mooie is: we hebben ook al rekening gehouden met de benodigde macro’s. En dat 8 en 12 weken lang! We hebben een speciale Fitgirlcode guides pagina gemaakt waar je alles vindt om jouw Fit Journey vandaag nog te starten! Voedingsschema’s, full body workouts, berekende macro’s en nog veel meer! Neem nu een kijkje!

 

ZOEK JIJ EEN VOEDINGSSCHEMA?

Plaats een reactie

Comments

  1. Irma

    Deze gisteren op. Echt SUPER lekker! (:

  2. Denise

    Klinkt heerlijk, alleen erg vervelend dat er voor de rest geen hoeveelheden bij staan. Geen idee hoeveel kip of appel er dus in moet. Erg slordig

    • Emily Verleun

      Hi Denise,

      Excuses dat het niet duidelijk stond vermeld. Het recept is aangepast. Fijne dag!